ما تاکنون تصاویر زیادی از پنل جلو و پشت سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس دیده‌ایم، اما شاید این اولین تصویر واقعی و دقیق از آن باشد. این عکس از ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده‌ بود، گرفته شده و به احتمال...ما تاکنون تصاویر زیادی از پنل جلو و پشت سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس دیده‌ایم، اما شاید این اولین تصویر واقعی و دقیق از آن باشد. این عکس از ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده‌ بود، گرفته شده و به احتمال زیاد محصول نهایی سامسونگ این شکلی خواهد‌ بود.

همانطور که در عکس می‌بینید، S9 به یک دوربین و مدل بزرگ‌تر یعنی S9 پلاس به دوربین دوگانه مجهز است. گویا سامسونگ قصد داشته بر خلاف نسل قبلی سری S خود، تفاوت‌های بیشتری بین دو مدل معمولی و پلاس ایجاد‌ کند.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ پرچمداران جدیدش را به نمایشگر ۵.۸ و ۶.۲ اینچی سوپر امولد مجهز خواهد کرد که رزولوشن آن‌ها +QHD  بوده و از نسبت تصویر ۱۸:۵ به ۹ بهره می‌برند. در رابطه با مشخصات سخت افزاری نیز شایعات منتشر شده به وجود تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ اشاره دارند. البته همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری صدا مهمان این پرچمداران خواهد‌ بود.

گویا سامسونگ این‌‌بار به اعتراضات کاربران اهمیت داده و جای حسگر اثر انگشت این گوشی را به زیر دوربین منتقل کرده که بسیار مناسب‌تر از نسل قبلی است؛ فلاش LED و سنسور سنجش ضربان قلب نیز در سمت راست دوربین به چشم می‌خورند.

احتمال دارد که این گوشی‌ها در اوایل اسفندماه سال جاری در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند، اما هنوز تاریخ رسمی و دقیقی از سوی سامسونگ منتشر نشده است.